Svar:

Hej!!
Här kommer svaren på frågorna:

äta en spindel eller äta en skorpinjon? Hmm,  spindel tror jag. Fast det beror på hur stor den är...
gå tre mil eller lifta med en full uteliggare som har bil? Gå tre mil, utan tvekan!
kjol eller jeans? Jeans
tunnelbana eller pendeltåg? Pendeltåg
smink eller nya kläder? Nya kläder
gynpaskor eller ballerinaskor? Ballerinaskor tror jag, beror på vad man ska göra.
katt eller hund? Hund
mus eller råtta? Mus
är du rädd för svininfluensan? Nej, jag tror att alla överdriver.
På morgonen:macka och te eller yogurt och juice? Macka och te.
Mat:Italienskt eller Japanskt? Hmm, det är nog lika...
Ros eller lilja? Ros
mjukisbrallor eller shorts? Shorts
har du något speciellt land du skulle vilja åka till? Spanien, japan, frankrike m.m.
bulle eller chokladboll? Chokladboll
vilket är ditt favoritprogram? Top model och simpsons
kokta eller råa grönsaker? Råa
paramore eller caramelldansen? Paramore, fast jag gillar caramelldansen oxå.
tvförbud eller datorförbud? Tvförbud. Man kan ju titta på tv på datan. Moahahahahaa!!
om du fick välja en kandis att träffa vem skulle du välja? Hayley Willams eller Robert Pattinson.
Foki eller Blondinbella? FOKI!!!!
sommarlov eller jullov? Sommarlov, fast jul är oxå himla kul ;)
hus eller lägenhet? Hus
saft eller läsk? Läsk
1kg lördagsgodis på lördag eller 1kg lördagsgodis under hela veckan? 1 kilo under hela veckan, jag skulle ända aldrig orka ett kilo på en dag :S
potatis eller pasta? Lika
fences eller pressure? FENCES!!! Fast pressure är superduperbra den oxå!


Så det var nog alla. Det var ju inte så många som frågade men...
Tack Carro för frågorna :P


See ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0