Sova över

Hej!!
Jag och Classie sov över hos Carro  igår till idag. Vi hade apkul.  Jag kom först med bussen så jag coh Carro tänkte vänta vid busshållplatsen. Under tiden passade vi på att springa på skateboard-rampen som finns där. Jag slog nästan ihjäl mig. Vet inte riktigt hur jag lyckades men jag stog, föll ner på knä och sen pladask på magen. Sen gled jag ner för resten av rampen. Gjorde lite ont men det var sjukt kul. Sen kom Classie. Fast just det först kom Carros granne och ville smaka av vårt godis, det fick han inte. Men gjorde det ändå!!! Det var riktigt lågt... 
Sen kom hans kompis opch ville oxå ha. Men han fick inte!! Moahahahahahaa!!! Efter middagen gick vi ut, vi kastade boll tills klockan var typ halv tio. Sen lade vi oss på asfallten och tittade på stjärnorna i typ tjugo minuter. Vi såg tre stjärnfall!!! Sen gick vi in. Somnade senare än tolv. Idag så har vi bakat kärleksmums. Dom blev jättegoda. Jag fick med mig några hem, fast när jag var hemma så var det bara en stor... :S
Dom hade blivit alldelles mosade. :(
Hur som helst, vi hade aproligt!!

Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0