Pluttis!!!!

Heeeeej!!
Jag måste bara börja med att säga att det har är en sjukt bra dag!!
För det första, min data har äntligen fattat att man faktiskt kan lyssna på alla låtar från Brand new eyes (Paramore) på deras sida. Skönt har verkligen längtat!! Kan tillägga att alla låtar är sjukt bra!
Det andra. Min faster är här och är typ barnvakt. Mamma och pappa är på nån weekendgrej med spa och liknande. Och sist men inte minst....! Vi ska kanske köpa en kanin till. Han heter Pluttis och bor i Uppsala. Vi måste bara kolla om han och Mysan (våran kanin) gillar varandra. Jag hoppas verkligen!!! Visst låter det gulligt, Mysan coh Pluttis. Det låter som två gossedjur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0