Höstmarknad

Hej!
Verkligen ledsen att jag inte har uppdaterat. Interner (eller bredbandet egentligen) fick fnatt och blev apsegt. Det gjorde att jag helt enkelt inte orkade uppdatera. Men nu är det bra igen. Fick en ny tjockiströja igår. Grå i typ plych (stavning?), den är jätteskön. Älskar den! Idag är det höstmarknad i min gammla skola. Mina syrror ska vara där och sälja. Ska bli jättekul. Jag har gått på den höstmarknaden sedan jag gick på förskolan.
Hälften av pengarna går till en Döv-och-blind-skola i Indien. Jag tycker alla skolor borde ha fadderskolor i fattiga länder. Vad tycker ni? 


Bilder från skolan i Orissa, Indien:






Sen snart igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0