En detaljerad dag...

  • Hejsanhoppsan!
    Oj, nu har jag visst inte skrivit på jättelänge. Nu kmr jag att härma Shandra lite men jag hoppas att det går bra.
    Här kommer en detaljerad lista över min dag:

  • Pappa väckte mej klockan 05.02.
  • Jag satte på mej kläder.
  • Åt en macka till frukost.
  • Borstade tänderna. 
  • Tog bussen klockan 6 till slussen.
  • Tog T-banan till zinken med pappa.
  • Gick till Zinkensdamm IP.
  • Satte mej högst upp på läktaren.
  • Tittade på när pappa och hans lag värmde upp.
  • Stretchade lite.
  • Tittade på pappas fotbollsmatch.
  • Kastde ner en boll som kom upp på läktaren.
  • Fortsatte titta på matchen.
  • Väckte nåra kompisar genom att messa dom.
  • Gick ner till planen.
  • Gick med pappa till hans jobb.
  • Åkte hiss.
  • Väntade på att pappa skulle duscha och byta om.
  • Bloggade lite på min andra blogg.
  • Tittade på lite bloggar.
  • Bloggade lite till.
  • Pappa kom.
  • Ritade lite.
  • Gjorde en kedja av pappas gem.
  • Messade lite grann.
  • Messade lite till.
  • Messade ännu mera.
  • Var förvirrad.
  • Pratde i telefon.
  • Åkte hiss.
  • Gick en bit.
  • Ringde pappa.
  • Frågade vart jag var.
  • Letade efter T-banan.
  • Hittade inte T-banan.
  • Gick till IP:n.
  • Träffade mina kompisar.
  • Lämnade sakerna på läktaren.
  • Lyssnade på min fröken.
  • Sprang två varv runt fotbollsplanen.
  • Sprang till höjdhoppet.
  • Testade att hoppa saxhopp.
  • Sprang.
  • Hoppade.
  • Sprang.
  • Hoppade.
  • Dansade lite.
  • Pratade med Classie.
  • Satte på mig tvångströja.
  • Hoppade lite till.
  • Lekte senil farfar.
  • Skrattade.
  • Sprang.
  • Hoppade.
  • Sprang.
  • Hoppade.
  • Gick till längdhoppet.
  • Stog i kö.
  • Hoppade.
  • Stog i kö.
  • Hoppade.
  • Stog i kö.
  • Gav upp.
  • Gick till kast med liten boll.
  • Stog i kö.
  • Kastade.
  • Stog i kö.
  • Kastade.
  • Stog i kö.
  • Fick inte kasta.  
  • Gick till 60m.
  • Stog i kö.
  • Sprang med Carro.
  • Sprang med Fabbe.
  • Sprang med Elsa.
  • Gick upp på läktaren.
  • Åt pannkakor.
  • Spelade fotboll.
  • Sprang stafett.
  • Hejade på 5:e.
  • Gick till T-banan.
  • Åkte T-bana.
  • Missade bussen.
  • Väntade på bussen.
  • Åkte bussen hem.
  • Gick från bussen.
  • Läste lite.
  • Läste mera.
  • Gick till saxofonen.
  • Spelade Saxofon.
  • Gick hem.
  • Läste mycket.
  • Sa hej till familjen.
  • Tittade på Tv.
  • Åt middag.
  • Bloggade.
  • Sa hej till mamma.
  • Skrev det här inlägget.
  • Skriver om framtiden i det här inlägget.
  • Borstar tänderna.
  • Byter om till pyamas.
  • Går och lägger mej.
  • Säger godnatt. 
  • Läser, säkert minst två timmar.
  • Sover.


    Det var det. Om ni orkade läsa hela inlägget så Grattis.                Godnatt



Kommentarer
Postat av: nessie

Sv; taack:) Söt blogg!

2009-05-13 @ 20:43:17
URL: http://nessiesplace.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hihi! Det visar bara att du uppskattar min blogg! Ha det så bra!

2009-05-14 @ 20:28:51
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0