Magnus och Earth hour!

Hej hej! 
Jag är verkligen ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag, jag har haft så himla mycket att göra så jag har inte hunnit skriva nåt. I Måndags hade jag konsert med en högstadie orkester plus att pappa fyllde år. I Tisdags hade jag dans till typ halv åtta och sen när jag kom ham så skulle jag äta. På Ondagen blev jag tvungen att göra alla mina läxor och i torsdags så hade båda mina småsystrar konserter. Men aja nog om det.

Magnus vann!!
Jag vat inte riktigt vad jag ska tycka, alltså Laila var ju ganska mycket bättre men hon har ju varit danslärare. Magnus var ju total nybörjare och ju lite större kropp så han var faktiskt värd att vinna. Dessutom var deras apdans ganska kul. :)

Idag är det Earth Hour klockan halv nio. Då ska man släcka och alla elektriska pryttlar ska vara avstängda i en timme. Tyvär så missar man ju halva robinsson. Får hoppas att det inte är nåt jätte spännande som händer. Så glöm inte att släcka och stänga av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0