Hej igen!


Från vänster: Summer(Rachel Stevens), Seth (Adam Brody), Marissa (Mischa Barton) , Ryan (Benjamin McKenzie)



Hej igen!
Förlåt om jag inte har skrivit på tag. Jag har nämligen varit i sälen med mina två bästa kompisar. Det har varit toppen! vi åkte skidor i Tandådalen och Hundfjället mestadels av tiden. Min favoritbacke var trollskogen, det kanske låter lite fånigt men den var faktiskt riktigt kul, det fanns en massa roliga hopp och gupp. Min kompis hade med sig hela första sässongen av "the O.C", så när vi inte åkte skidor tillbringade vi den mesta tiden i soffan framför tv:n. O.C (orange county)är verkligen superbra. Det handlar om en kille som heter Ryan, han bor jätte fattigt med sin bror, mamma som bara super och hennes våldsamma kille. En dag åker Ryan och hans bror Trey fast när dom snor en bil. Trey hammnar i fängelse och Ryan blir ut körd av sin mamma och får inte komma hem igen. Han hade fått en advokat när hans bror blev gripen och hos honom skulle han få bo över helgen. Där träffar han Sandys fru Kirstin och deras son Seth. Han träffar också Marissa Cooper som bor i huset bredvid. När helgen är över hamnar Ryan på ungdomsanstalten där han håller på att bli mördad av en annan kille som bor där. Därför bestämmer sig Sandy och Kirstin för att adoptera Ryan...

Kommentarer
Postat av: En snart tolvårig banan

Snygg blogg jag håller värkligen med om att O.C är superbra

2009-03-05 @ 08:10:53
URL: http://flickanmedkatten.blogg.se/
Postat av: EN SNART 11-ÅRIG BANAN

JAG MED!! JAG TYCKER O.C ÄR ASBRA!! OCH JAG MENAR DET!!

2009-03-05 @ 15:51:10
URL: http://domflygandebananerna.blogg.se/
Postat av: EN SNART 11-ÅRIG BANAN

Jag lovar att ta med O.C idag. det äe så himla bra:)

2009-03-07 @ 09:18:07
URL: http://domflygandebananerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0