Bergsbeklättrare!

Hej hej!
Jag sitter hemma och skriver jag ska snart gå och spela saxofon. Efter den ska jag hem till min kompis. Vi ska åka tilsammans till en orkester som vi ska provspela i . Egentligen så är det är det en högstadieorkester så det ska bli spännande. Efter skolan idag så åkte jag och min kompis för långt med bussen (med flit). Vi hamnade mitt bland en massa höghus. Efter ett tag gick vi till en lekpark som låg i närheten. Där lekte vi tåg, prinsessor och bergsbeklättrare. Det låter kanske löjligt men det var faktiskt kul.

Hejdå nu måste jag gå!

P.S.Jag vet att det inte heter bergsbeklättrare. D.S

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var du och jag som var bergsbeklättrare!!!!!!

2009-04-06 @ 20:24:29
URL: http://flickanmedkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0