En "ledig" dag...

Sorry!
Jag är verkligen ledsen att jag inte har skrivit på länge, jag har inte hunnit.



Idag var vi lediga från skolan för att vi var där i lördags. Jag var med min kompis i skolan (visst är jag smart när vi äntligen är lediga så väljer jag att gå i en annan skola.)  Aja det var iaf jättekul. Vi började dan med en fotbollsmatch. Vi hade världens bästa målis (iaf i början). Tyvärr förlorade vi (eller dom egentligen, för jag spelade inte). Vi förlorade på straffar, det var synd. Men det var mot 6:or så vi (dom) borde vara nöjda. Efter matchen var det kör. Som tur var sjöng vi en helt ny låt som ingen kunde och den blomstertid, så jag kunde hänga med. Sen var det engelska och draktid. Jag övade lite på glosorna till imorn och läste "så länge vi båda andas". Sen var det dags för lunch. Jag såg en massa som gick i min gamla skola i typ ettan, t.ex. Viktor W, Viktor F, Hendrik och William. Den sistnämda var min pojkvän i c:a 4 år, det var lite pinsamt, så jag ignorerade honom och låtsades att jag inte hade sett honom. På rasten var det så varmt att vi blev tvugna att vara i skuggan för att inte dö av värmeslag. Då såg jag nåra fler från min gammla skola bland andra Philip (sorry men jag han inte fota). Sen var det draktid igen. Jag "hjälpte" Malin att göra en geografi bok. Vi han göra klart den men vi kom lite sent... Sen var skoldagen slut. Jag Malin och Ylva gick till forum ett tag. Ylva var tvungen att gå hem men jag och Malin provade lite kläder på Gina. Sen gick jag och spelade saxofon (som vanligt på måndagar). Nu orkar jag inte skriv mer om idag.

Ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0