Svar!!!

Hej!
Här kommer svar på alla frågor ni har ställt!



Varför vill du inte se twilight?(x10)   Jag har sagt det rätt många gånger förut så det borde ha gått in, men jag säger det igen bara för att. Jag vill läsa boken först! Dessutom har jag sett den två gånger.

Vad tycker du gör twilight så bra?? Jag vet inte riktigt, men kanske att den är så bra skriven. Det känns så verkligt, som om man är med själv.

Längtar du tills du ska se på twilight på film?? Nu har jag ju sett den men innan så längatde jag.

Längtar du tills New Moon kommer ut på film?? Mhm, om jag gör!

När du läser ut Breaking Dawn kommer du att önska att det kommer en femma (vilket det inte gör) ?? Det tror jag.

Tycker du att Robert Pattinson är snygg?? I vissa vinklar ja, och när han har sina solglas ögon på sig men inte annars.

Längtar du tills du läser fyran?? Ja, eller jag gjorde för nu läser jag den ju.

Vad skulle du göra om inte Twilight fanns?? Ha tråkigt antagligen...

Vill du att Midnight Sun ska publiceras??(läs om Midnight Sun på Ylvas blogg (www.yyllvvaa.blogg.se) Ja, absolut. Jag hatar dom som snodde det där kapitlet.

Är du arg på den personen som lade ut Midnight Sun till hela världen?? Ja, jag hoppas för den personens skull att den inte träffar mej, för då jäklar!

Hon som spelar Jessica slängde sitt new moon-manus i papperskorgen efter ett bråk. Då hittade ett fan den.
Hon jade INTE ut det på internet. Som tack för det får hon gå på alla galapremiärer gratis. Tycker du att det var rätt eller fel???
Jag tycker nog att det var rätt gjort.

Vad skulle du ha gjort?? Jag skulle inte ha lagt ut det.

Tycker du att River flows in you är asafin??? Jaa, jag älskar den. Tack Malin för att du lärde mej den. Nu kan jag spela början med höger handen utantill.

Vilken bok gillar du mest?? Ettan och fyran (förutom Jacob delen) tror jag.

Vilken av vampyrerna i filmen tycker du är snyggast?? Edward och Emmet.

Vem av alla i filmen tycker du är snyggast?? Samma här. Edward och Emmet.

Längtar du tills på Måndag?? Ja, jag gjorde det. Det var jättekul.
 
Gillar du din nya frisyr?? Ja (Om ni inte viste det så har jag klippt lugg)

Tycker du att jag (Malin) ska färga håret?? Det beror på vilken färg. Men jag tycker du passar i din hårfärg.

Tycker du att jag (Ylva) ska färga håret?? Precis samma svar här.

Gillar du Guitar hero?? Ja det är kul.
 
Tyckte du det var kul på fjärilshuset när vi var där i tvåan?? ja, fast jag kommer inte ihåg så mycket av det...

Våra (Malins och Tuvas) syrror ska dit. Vill du också dit då?? Ja, men kanske inte samtidigt. Dom kan ju vara rätt jobbiga ibland.

Vad tror du skulle hänt om musikklasser inte fanns?? Då hade jag nog gått kvar på Jarlabergsskolan, med er (Malin och Ylva).

Vill du testa mina (Malins) el-trummor??  Ja, jag skulle oxå vilja ha sånna.

Vilken är din favorit affär?? Ginatricot och Monki, men om jag måste välja bara en så blir det nog Gina.

Favvoklädmärke?? Vet inte, inget särskilt.

Vad skulle du göra om dina föräldrar dog i en bilolycka?? Vad var det där för fråga! Jag skulle antagligen nästan dö av sorg, eller jag skulle nog dö av sorg...

 Gillar du låten "Love story"? Ja jag tycker den är jättebra.

 Vad skulle du göra om musik inte fanns?? Vet inte, inte sjunga iallafall.
 
Tycker du min (Ylvas) Blogg är snygg?? Ja, den är najsig.

Tycker du min (Malins) blogg är snygg?? Ja, det är snyggt med din blommiga bakgrund.
 
Är vi bra på att skriva frågor?? Ja, väldigt!  :-D


Tycker du att vi har frågat mycket nu?? Jaa, ni har ju skrivit 34 frågor!!!

Tycker du att vi ska sluta?? Ja, jag orkar inte svara på fler frågor nu.


Puh, det där var jobbigt men nu är det klart.

Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var så lite så (att jag lärde dig spela river flows in you)!!



Håller med att syrrorna kan vara jobbiga... :P



Pözz//Malin

2009-06-02 @ 21:05:41
URL: http://nummeratta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0