Hej hej allihoppa! Har lite tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Just det, det är ju skolavslutning imorgon! Jippi! Ojdå, det här blev en överdrivet lång rubrik. Men aja, när jag ändå håller på kan jag ju passa på att säga att Twilight är j

Tja!
Hehe, det där blev en lite lång rubrik. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Juste, skolavslutningen!
Gud vad skönt det ska bli med sommarlov. Att inte behöva gå i skolan på flera veckor! Och sen när vi kommer tillbaka har vi ingen Kersti och ingen Jens!!! Jippi!! Fast jag hade börjat vänja mej vid Kersti, hon är faktiskt snäll ibland. Efter avslutningen ska typ halva klassen gå på grönan. Jag skulle oxå följa med, ända tills jag räknade ut att jag bara hade råd med typ ett halvt åkband. Surt. Jaja, det är ju iaf skolavslutning så jag ska inte vara butter. Aja, nu orkar jag inte skriva mer.


Bye, ses imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0