Födelsedag!!

Hej hopp!!
Idag fyllede jag 12 år. Det var jättekul. Först blev jag väckt och fick presenter på sängen. Jag fick en massa fina saker.
En väckerklocka med spegel, en Britney Spears parfym, ett halsband, twilight, new moon, eclipse, breaking dawn, nagellack, indiska sandaler, ett USB-minne, en klocka, pengar m.m. Till frukost fick jag croassionter (stavning?) med jordgubbsylt, det är faktiskt jättegott. Sen kom farmor och hämtade mej och Maja. Vi åkte hem till dom och sen tog vi båten till stan. Vi gick till operan för att gå på en guidad visning. Jag stog på scenen och sjöng, det var i och för sig ingen publik, och jag sjöng ju inte så högt... Men det var kul ändå. Vi fick kolla i den kungliga logen. Det var jättefint, men det var nog dom sämsta platserna på hela stället. Men såg rakt in i kulisserna och bara halva scenen. Sen var vi på muminutställning i konserthuset. Nu hinner jag inte skriva mer.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0