Skolan!! :-):-(

Hej!
Förlåt att jag inte har uppdaterat på så länge. Jag har varken hunnit eller orkat.
Men nu tänkte jag att jag skulle börja igen. Idag börjar skolan igen. Vet inte om det är bra eller dåligt. Vi ska få en ny klasskompis, så det är ju lite spännande. Men... det skulle ju inte skada att få ett par veckor till...
Vi ska oxå byta lite lärare Jens slutar och Helen kommer tillbaka, Pontus ska sluta och vi ska få en ny som jag inte kommer ihåg vad hon heter och Kersti ska sluta efter 39 år på skolan. Synd. Jag tyckte inte om henne förut men jag hade just börjat gilla henne :-(
Nu hinner jag inte skriva mer men jag uppdaterar när jag kommer hem.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0