Min dag!

Hejhej!!
Nu är jag glad, jag har nämligen slagit personligt rekord i besökare. Tack alla ni som tittade på min blogg idag, fortsätt att göra det.För jag blir så glad när jag ser att många har besökt min blogg.



Min kompis åkte hem för några timmar sen nu. Vi hade jättekul. Först skulle vi steka köttbullar och koka makaroner, det gick inte så bra. Det blev aldelles osigt och köttbullarna blev lite brända.  Makaronerna blev helt okej och allting gick att äta. När vi hade ätit klart skulle jag diska stekpannan,det var när vi skulle torka den som det gick helt snett. Vi värmde den alldeles för länge. Den blev helt vit i mitten. Det var kanska inte jätte lyckat eftersom att stekpannan blev förstörd. Hoppas att den fortfarande går att använda. Sen efter den lilla olyckan så tittade vi på halva "Sällskaps resan". Sen visade min kompis mej hur man gör en egen header. Titta vad fin den blev! När hon hade visat det spelade vi "Age of war" tills hon skulle åka hem.  När hon hade åkt så ringde en annan kompis och frågade om kunde åka rullskridskor. Ingen av oss var särskilt bra, men jag var nog sämst. Det var lite pinsamt. Nu ska jag titta på film med familjen. Vi ska se "Spirited away".

Bye

Kommentarer
Postat av: Classie

Härmapa!! Jag har den bakgrunden! snälla

2009-04-09 @ 21:33:32
URL: http://classiel.blogg.se/
Postat av: Tuva

oups, jag ska byta

2009-04-10 @ 10:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0