En dag på Färsna gård

Hej alla glada (ledsna, sura. arga m.m.) bloggläsare!

Idag har jag varit på en bondgård med mina kusiner. Gården hette "Färsna gård". Det var jätte kul. Mina tre kusiner som bara är fem tre och tre år tyckte också att det var kul. Det fanns en massa gulliga djur som man kunde klappa. Till lunch grillade vi korv. Det var gott. Jag tror att en av dom minsta tryckte i sig tre stora korvar, fattar inte hur han orkade. Efter lunchen hittade vi en jättesöt häst som älskade att bli klappad och matad. Pappa hde tagit med sig sin lilla radiostyrda hellikopter som han fick i födelsedagspresent. Min lilla kusin (han som åt tre korvar) blev i eld och lågor. Han älskar verkligen hellikoptrar. Så medans han och pappa flög med den matade hans tvillingsyster, storasyster och vi hästen.
Som sagt vi hade jätte kul. Nu får jag skriva mer en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0