Sömntips hitåt!!!!!

Tja!!
Nu har jag precis vart och spelat golf, eller spelat och spelat, jag har mest tränat men ändå. Jag var på bedinge golfklubb. Det var jätteroligt. Pappa och farfar lärde mej jättemycket. Föresten har ni några tips på vad man kan göra när man inte kan sova. Jag kunde inte sova igårkväll så gissa vad jag gjorde. Jag översatte hela Michael Jacksons "Bad" till svenska. Tyvärr hjälpte inte det  :(    Så jag ritade skisser på fem olika kaninhoppnings hinder som jag (förhoppningsvis) ska bygga. Jag somnade inte då heller. Tvärt om, jag blev piggare. Då började jag tröttna, så jag la mej och lyssnade på musik istället. Det funkade!!! Men det här tog tre timmar så om nån har ett tips som tar lite kortare tid så skulle jag vara glad. Jag hörde nyss att Britney Spears hade varit i Nacka Forum i lördags. FATTA VA COOLT!!!!!!  Jag bor typ rätt nära där och brukar vara där rätt ofta! Nu måste jag gå men vi ses snart igen!!
 

Bye<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser inte precis ut som en 14 åring

2009-07-21 @ 19:09:04
Postat av: ylva

du kan alltid räkna får:P

2009-08-12 @ 21:31:45
URL: http://yyllvvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0