Jaa, vad kul!!! Neeeeeeeeej!!! Buähähähä :'(

Hej!
Idag vet ja inte riktigt om jag ska vara glad eller ledsen. Det har nämligen hänt både väldigt roliga och väldigt tråkiga saker i dag. Det var skolfoto (vilket var kul), det var första danslektionen den här terminen (också kul)
och vi fick veta att man skulle söka in till flickkören imorgon (jättekul). Nästan alla tjejer i sexan ska söka-det är rätt många- och bara TOLV STYCKEN kommer in. Jag är sjukt nervös, jag vill så gärna komma in. Hoppas, hoppas, hoppas, HOPPAS att jag kommer in. Håll tummarna för mej. Det tråkiga var att våran musiklärare Helen berättade att hon ska sluta. Nu har jag stått ut med Jens ett helt år, hela tiden har jag tänkt "Tänk på när vi får tillbaka Helen, då blir musiklektionerna roliga igen. Det är bara vänta." Och sen får vi tillbaka Helen, bara för att höra att hon ska sluta. Jag blev så himla ledsen. Jag lovar, får vi en till som Jens så slutar jag. Jag menar vad är det för mening att gå i musikklass när man hatar musiken??? Just det, ingen som helst mening.
Äh, det kanske märks att jag blev på "lite" dåligt humör. Hehe, jag skriver mer imorn. Det kanske blir lite roligare då.

Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0