Alla dessa rubriker!!!!

Hej!!
Idag har det väl vart en rätt normal dag, schemat såg ut så här:
Monica, Monica, Monica, Monica, Kör, Monica, Monica, Monica, Monica.....
Okej jag överdriver lite men nästan så... Jag gjorde en sjukt pinsam sak i morse. Jag satt och läste schemat, Monica stog precis bakom. Då sa jag "Jag hatar Monica!", jag menade att det stog Monica och inte vilket ämne vi hade men det blev lite svårt att förklara för jag såg att hon blev ledsen :S
Typiskt mej är att jag typ inte kan prata normalt när jag blir nervös eller stressad. Jag bara snubblar på orden..

Kommentarer
Postat av: carro

gud vad pinsamt!!!

2009-09-18 @ 18:11:42
URL: http://carrobirdz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0