Glaaaaaaaaaaaaaaaaaadare!!!!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
PLUTTIS ÄR HÄR!!! Guud vad han är gullig!!
Typ orange med vitt runt ögonen, på svansen och på magen. Han är jättemodig. Det tog typ en månad innan Mysan vågade sig ut på parketten, medans Pluttis gjorde det direkt(!) Bilder kommer så fort jag har fått över dom till datan.
Jag kom just på en sak till! Det här är mitt hundrade inlägg!!!

Jippi!! Gud vad jag är glad!!!



Ses senare, nu vill jag vara med mina kaniner!!

Bye<3

Kommentarer
Postat av: Maria Arnehed

Gillar om det du skrev! Skojigt att se en del nyttiga saker och inte endast det generella sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-12-01 @ 13:13:32
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0