En kul dag i mitt liv...

Tjolla hopp!!
Idag har jag gjort inte så mycket alls, eller jag har gjort en hel del när jag tänker efter. T.ex. har jag och min (och min lillasysters) kompis kidnappat Ida (min syrra). Det var kul men inte så omtyckt av mamma. Vi spännde en massa skärp runt hennes armar och ben och ja, lite var stans, så hon inte kunde röra sig. Sen satte vi munkavle på henne. Först tyckte hon det var kul men efter ett tag så var vi inte så omtyckta längre (undrar varför?(sarkastisk)). Sen när bråket var i full gång så kom min lillasyrras kompis Elin och plingade på. Hon verkade inte fatta vi inte var på lek humor, så hon bjöd in sig själv och ville leka kurragömma. Jag sa att det inte passade så bra just då men hon vägrade gå ut. Tillslut kom Ida på den briljanta idèn att vi skulle titta på "lite statlig television". Då varvade hon (Elin) ner. Sen kom Elins mamma och hämtade henne. Inte långt efter kom mamma och pappa hem (dom hade varit och köpt buskar till trädgård). Efter lunchen så klippte mamma mej. Ni som går i min klass kommer att få se imorn och ni andra blir tvungna att vänta tills jag lägger ut bilder (vilket borde bli rätt snart). Jag blev rätt nöjd. Det var kul, när jag stog och tittade i spegeln när jag var klar kom mamma och ställde sej bredvid mej. Vi var jättelika. Nej nu får det räcka för den här gången.

Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -TUVA: VECKANS BLOGG!

GRATTIS! Du har blivit veckans blogg på min blogg! Du blir länkad hos mej nu, ha det så bra!

2009-05-04 @ 18:38:59
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Classie

Snygg header!!!

2009-05-04 @ 20:29:51
URL: http://classiel.blogg.se/
Postat av: Classie

Snygg header!!!

2009-05-04 @ 20:29:56
URL: http://classiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0