Twilight!!!!

Hej!
Nu förstår jag alla som är beroende av twilight, jag har nämligen själv blivit en av dom. Jag håller på att läsa "Om jag kunde drömma", den är verkligen sjukt bra. Stephanie Meyer skriver så beskrivande att det känns som att man själv är med och står bredvid. Det finns specielt några ställen i boken som jag älskar. Jag ska citera dom, det första står på baksidan så det är nog ganska många som har läst det.

Det här berättar Edward:


Hennes doft träffade mig som ett knytnävslag, som en murbräcka.
Det fanns ingen liknelse som var tillräckligt stark
för att beskriva vad som hände mig just då.

I det ögonblicket var jag inte ens i närheten av den människa jag en gång varit.
 Inte ett står fanns kvar av den mänsklighet jag lyckats svepa in mig i.


Det här tänker Bella:


Tre saker var jag absolut övertygad om . Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fanns en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom....



Jag vet inte vad ni tycker, men jag älskar dom här styckena.  Nu hinner jag inte skriva mer men det finns tusen saker till att säga om twilight.


Kommentarer
Postat av: Malin och Ylva :P

Håller helt med dig!!!! Dom styckerna är asabra.

Twilight äger bara sååå mycket!!!

//Malin och Ylva

PS. Du har du bästa kvar till sist, 4:an är BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!:P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0