Eeeh.. ingen aning om vad jag ska kalla det

Halli hallå!!
Igår var jag på bio med min pappa och min lillasyster. Vi såg "disco-daggarna",den var faktiskt rätt kul. Den handlade om en dagmask som hette Harry. Harry hatar att vara mask och att bli hånad och retad av insekterna. En dag hittar en av sin pappas gammla disco-skivor. Då får han idèn att starta ett discoband. Han utser snabbt sin inte riktigt entuseastiska vän Nisse till basist. Han ordnar också en audition, tyvär är det inte så många som kommer. Bara en faktiskt, men det är inte så bara det är nämligen Gloria (Harry är kär i Gloria). Gloria kan verkligen inte sjunga, men Harry tar med henne i bandet i alla fall för att han  inte vill såra henne. Dom träffar också eeeh sjutton också kommer inte ihåg vad han heter, men i alla fall en kille som är helt galen i gitarrer. Han gör verkligen vad som helst för att få en, till och med spela disco. Aja nu ska jag inte säga mer.

Efter bion åkte vi hem till farmor och farfar. Vi skulle fira pappa, farfar, min syrra och min farbror som har fyllt och ska fylla år. Pappa och min syrra fick en massa fina presenter. Vi var inte där så länge för alla var jätte trötta.

Sen när vi kom hem skulle jag färga (tona) håret. Det skulle bli brunt med lite,lite rött i. Jag sommnade med blött hår så jag fick inte riktigt se hur det blev igår. Men till saken , HÅRET BLEV RÖTT!!! (med lite brunt i). Alltså det är inte så att jag tycker det är fult med rött hår men alltså om man har tänkt sej brunt hår och får rött blir man ju inte så glad. Som tur var så ska det gå bort om två-tre veckor,så det hår väl gå bra.

Skriver mer en annan gång...


Kommentarer
Postat av: Lindiz

Asså du måste uppdatera mer! Annars är din blogg ganska okej.

2009-04-06 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0