Tänk igår...

Tjaba tjena hallå!
Idag hade vi avslutningsfest med kineserna. Dom ska åka imorn. Synd. Det har varit så roligt när dom var här. Tyvärr lärde jag binte känna någon tillräckligt bra för att typ få nåns mejladress. Nu ska jag iaf berätta lite om idag. Först var på Junibacken. Det var lite jobbigt efter som  det mesta var för litet för oss, och sagotåget fick man bara åka om man hade med sig en femton-åring. Jag hade tur, jag fick åka med nåra i min klass som hade en kines med sej. Dom som inte hade nån fick inte åka, det var dåligt tycker jag. Iaf, sen åkte vi tillbaka till skolan och åt lunchen som vi hade med oss. Sen åkte vi till globen. Vi skulle vara i annexet. Först fick alla körer sjunga var sin sång. Efter det fick alla varsin champis och em macka. Efter det uppträdde några nior, sen var det modevisning. Det var en nia som hade designat en massa konstiga luciahattar. Det var allt från godis till får. Sen uppträdde ett band som kallade sej för "Men of zimbabwe". Dom var rätt konstiga. Sen var det slut. Jag följde med Indra och hennes kinser och tittade i globen city. Där träffade vi Maia och hennes kineser. Sen fick jag skjuts hem av Carros pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0