En vecka på landet!!!!

Hej!
Nu sitter jag på båten på väg hem från landet. Jag har jobbat på café Truten hela dagen med min kompis Adde. Vi fick göra mackor, hamburgertallrikar, grillkorv och chokladbollar. Vo gjorde världens godaste chokladbollar ;P
Igår var jag och Adde med våra kompisar Tove och Maya. Dom är 18 eller 19 tror jag. Tove hade med sig två kompisar, Mira och Mira. Det var bra för det var så lätt att komma ihåg. Mira, Mira och Tove går på cirkus gymnasium, så dom kan göra en massa coola grejor. T.ex. så gjorde Mira något helt oväntat. Vi satt i sängen och pratade, eller dom pratade. Helt plötsligt tog Mira ett skutt ner på händer direkt från sängen!!! När hon stog på händer så gick hon ner i splitt och spagat, och vred benen omännskligt mycket i konstiga vinklar. Jaja, nog om det. Jag har haft en jätterolig vecka! Jag har gått på seglarläger med Adéle. När man är liten får man segla Optimist-jolle, och när man är äldre får man (om man vill) segla Laser. Jag seglade Laser. Det var jätteroligt!!!! På lägret träffade jag två nya kompisar. Kristoffer och Rasmus. Dom var jätteroliga och sjysta. Det är typ mina första "killkompisar" jag har alltid varit sån som bara är med tjejer. Man kan säga att det blev en hel del vattenkrig. När jag och Kribbe skulle segla så typ turades vi om att putta i varandra i vattnet :P

ses

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul namn po café

2009-07-13 @ 12:02:05
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Synvillaa

2009-07-13 @ 12:12:29
URL: http://pianot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0