Michael Jackson m.m.

Förlåt mej för den dåliga uppdateringen!
Jag ska bara vara hemma idag och imorgon och sen åker jag till landet ett tag, alltså kommer jag inte kunna uppdatera på flera veckor :(
Nån annan som blivit Michael Jackson tokig sen han dog???
Det har jag blivit. Jag nästan krävde att min kompis skulle rippa hans låtar till sin mobil så jag kunde få dom. Nu har jag fått typ 13-14 låtar och jag lyssnar på dom om och om igen. Mina favoriter är "Bad", "Thriller", "Billie Jean", "Leave Me Alone", "Beat It", "Smooth Criminal", "Black or White" och "Dirty Diana". Jag vet det är rätt många men alla är asbra! Jag tycker det är taskigt när dom lägger ut privata saker om honom i tidningarna. T.ex. så stog det så här i tidningen idag:

SE BILDER FRÅN MICHAEL JACKSONS PRIVATA FAMILJEALBUM!

Det tycker jag är jävligt dålig stil! Spelar roll om han är askänd, han har (eller hade) rätt till ett privat liv. Jag menar hur kul är det för hans barn är det är en bild på framsidan på tidningen när dom fyller typ 5 år. Är det nån annan som tycker som jag???
 
Ni får rösta på vilken bild han ser bäst ut! 
Här kommer alternativen:

nr.1
 



nr.2
 


nr.3
 


nr.4
 




Ok, nog om honom. Under tiden som jag inte har bloggat har jag.


Gått på dagläger med Malin, Ylva och Alice. Det var jättekul. Det var förra veckan mellan måndag och Fredag. vi solade, badade och
paddlade kanot för det mesta.

Varit på min kompis land. Vi hade också jättekul. Vi badade 2-3 gånger varje dag. Som varmast var det 25 grader i vattnet.

Idag var jag på Björnö med Pappa, Ida, Maja och Malin. Jag och malin badade nästan hela tiden, förutom en kort tid när vi åt lunch och solade lite. Vi hade med oss snorklar och cyklop, så vi snorklade ett tag oxå. Jag lärde mej att stå på händer under vattnet utan att hålla för näsan. Det var skönt för man fick mycket bättre balans när man stog på båda händerna. nu måste jag tyvärr gå men det kanske blir ett inlägg imorgon oxå. Får se.


ses


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker bild nr.2 är snyggast!! Helt klart!

2009-07-03 @ 17:59:16
Postat av: Alexandra

Nr 1!

2009-07-11 @ 17:20:03
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kolla min nya design! Den e sååååååååååååååå snygg!!!!!!!!!!!

2009-07-13 @ 00:14:50
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Glöm inte att rösta på min nya omröstning oxå!

2009-07-13 @ 00:15:10
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: ylva

jag tycker mest om nr2

2009-07-16 @ 23:17:34
URL: http://yyllvvaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nr.2

2009-08-04 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0