Skön sovmorgon?

Hej!!
Idag vaknade jag klockan 10 och tänkte, gud vad skönt med sovmorgon. Knappt en halv minut senare rusade Maja in i mitt rum och skrek :DAVID(uttalas Dejvid) KOMMER!!!! David är våran snickare. Jag fick typ panik och kanstade mig ur sängen, slet fram närmaste kläder, tryckte in alla saker(bland anat kläder) som låg på golvet i garderoben. Sen kastade jag på överkastet på sängen och kastade på kuddarna. Det tog cirka 2 minuter, jag tror jag slog rekord. Tänk om jag alltid gjorde så då skulle jag kunna gå upp kvart över 7 varje dag. Det är en ganska intressant tanke. När jag var "färdig" så sprang jag ner och satte mej i Idas rum. Hon lyssnade på LasseMajas detektivbyrå och spelade Flakboy. Flakboy är ett spel på www.spela.se . Man ska försöka skada en liten blå kille så mycket som möjligt. Man får använda olika tortyr redskap. Det är kanska tyranniskt. Jag satt nere hos henne i en timme, ända tills snickarn hade gått. Då var klockan elva och vi hade inte ätit frukost än. Mamma berättade att snickarn skulle fixa till min bokhylla om några dagar, jag ställde upp mina böcker igår (blöö), när han har gjort det kommer jag inte att få ställa upp mina böcker på en vecka. Åååh, det är så stötigt det blir ju typ alldrig färdigt!! Jaja ni kanske inte tycker det är särskilt intressant men jag har inte så mycket att skriva om. Nu ska jag gå ut så jag hinner inte skriva mer. 

Ses snart igen!! 

Kommentarer
Postat av: carro

Flakboy var as kul men det var dåligt att det inte fanns fler levlar,,förresten aldrig stavas aldrig med 2 l

2009-04-28 @ 12:11:44
URL: http://flickanmedkatten.blogg.se/
Postat av: Alexandra-Vill du bli veckans blogg?

HEHE... Stressigt

2009-04-28 @ 20:44:36
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Tuva

Ojdå, jag såg inte det.

2009-04-30 @ 16:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0