Egypten!!

Hej!!
Idag ska min kompis komma hem till mej. Vi träffades i Egypten när vi var där i julas. Det ska bli jättekul för jag har inte träffat henne sen dess. Åh vad jag har saknat dej Michan. Hoppas det blir fint väder senare så vi kan vara ute. Sa dom inte att det skulle bli fint väder på nyheterna? Jaja, vi får väl vara inne annars. Tyvär ser det ut som om en bomb just hade krachlandat här inne. Jag får väl röja upp lite innan hon kommer. Föresten här kommer lite bilder frånden härliga veckan i Egypten:




Det här är en av våra tre balkonger


Här är en jättesöt kamel som gick på stranden, den hette Casanova


Har är poolen på kvällen, det är en ganska mörk bild men jag hoppas att det inte gör nåt

Det var alla för den här gången.

Bye

Kommentarer
Postat av: carro

Jag tycker det ser jätte mysigt ut!!!

2009-04-16 @ 19:42:51
URL: http://flickanmedkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0