17 again!!!

Ciao!!
Idag ledsen jag med min bästis Ylva, vi var på bio. Vi såg 17 again. Den är verkligen jättebra. Jag blev ledsen när den var slut. Åååh, jag vill se den igen. Dev var bäst när Zac var med. Jag tycker han som spelar 37-åriga Mike(kommer inte ihåg vad han heter) är så ful. Asså, sorry vad du nu heter. Efter bion träffade vi våran gamla klasskompis Annie. Vi hade tittat på samma film och suttit i samma salong ganska nära varandra. Men vi hade inte sett varann. Det var lite mysko. Nu måste jag vara lite social mot min familj(sorry Elsa om jag snor ditt uttryck).

(tror att det stavas så här)
Arevidentio

Kommentarer
Postat av: Elsa

hmmm.. Jag Elsa?? Om det så är det helt okiej! <33

2009-04-27 @ 19:19:19
URL: http://elsal.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0