Svar...

Halli hallå!!
Har kommer svaren på alla frågor som ni har ställt.

Gillar du choklad? Mm, jag älskar choklad.

Har du ridit nån gång?  Ja, jag har ridit flera gånger.

Läser du Blondinbellas? Ibland om jag redan har tittat på alla andra.

Läser du bara bloggarna i klassen? Nej.

Läser du min blogg? (www.classiel.blogg.se) Ja det gör jag.

Gillar du den? Ja

Är den rolig? Mm ganska.

Hur många frågor har jag frågat? Åtta med den här.

Ska jag fortsätta? Gärna.

Hur många besökare har du per dag? Förut var det cirka 2 per dag men nu är det runt 5-10 per dag.

Hur var det hemma hos Kalle? Det var fint.

Gillar du hästar? Ja jag gillar hästar, dom är jättesöta.

Är du nöjd med din blogg? Ja, nu är jag jättenöjd.

När kommer svaren på frågorna? Nu


Vilka bloggar läser du? Oj, det är jättemånga så jag orkar inte skriva alla. Men här kommer några: www.classiel.blogg.se , www.flickanmedkatten.blogg.se , www.nummeratta.blogg.se , www.miichaelanilsson.blogg.se , www.singit.blogg.se , www.pianot.blogg.se , www.elsal.blogg.se , www.lillamodemyran.blogg.se , www.maacfe.blogg.se , www.blondinbella.blogg.se m.m

Så där ja , det var nog alla.

See ya (hihi)


Kommentarer
Postat av: Classie

LOGGA IN PÅ MSN!!! NU!!! kl.12.24

2009-04-13 @ 12:24:36
URL: http://classiel.blogg.se/
Postat av: classie

nehe det har gått en halv timme 12.49

2009-04-13 @ 12:49:47
URL: http://classiel.blogg.se/
Postat av: aina

woohooo! Du läser min blogg!! ♥

2009-05-03 @ 14:25:22
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0