Majblomman!


Hej!
Nu blev det så där länge sen igen. Förlåt men jag har inte hunnit skriva.
Igår fick vi börja sälja majblommor, det var jättekul. Jag, Carro, Classie och Fabian sålde tillsammans. Det gick ganska bra.Jag sålde för 440 kr. Vi sålde nästan ända till klockan fem. Sen hade jag dans. Det var kul men jag har ett litet problem, jag kan inte en av danserna riktigt och det var sista gången innan uppvisningen :S Inte så bra. Jaja, slut med tråkigheter. Idag sålde vi oxå majblommor efter skolan. Vi sålde i Sergelgången ända tills det kom en vakt och sa att vi inte fick sälja där. Det var typiskt för det gick så bra just när han kom. Vi gick där ifrån och försökte hitta ett nytt bra ställe. Det gick tyvär inte så bra så jag tjänade bara 308 idag. Efter maten ska jag och min kompis Lisa knacka dörr så det blir nog mer. Föresten jag är lite glad för jag fick 45 kr i dricks. En kille kom fram och gav mej en tjuga bara så där. Han trodda typ att jag tiggde eller nåt, han va lite skum. Aja skum eller inte, jag blev glad. Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska äta.

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Theo

308? jämt ska det väl va...

2009-05-05 @ 16:05:31
URL: http://iamthemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0